ניהול מוניטין

קודם בואו נבין.

קודם כל, כדאי להתמקד ולהבין - מדוע בעצם אתם זקוקים לניהול מוניטין?אם זה עניין של אזכור שלילי ברשת, או פשוט מעין תדמית שנוצרה עליכם באופן כללי?המניע לניהול מוניטין חשוב, על מנת להבין מהי התוכנית המתאימה ביותר כדי לטהר את שמכם ולעשות את התנועה ההפוכה - להפוך אותו לשם החם בתעשייה.

"לכל איש יש שם שנתנו לו חטאיו ונתנה לו כמיהתו…"

עכשיו נגבש אסטרטגיה.

לאחר שהבנו, הגיע הזמן לחשוב על אסטרטגיה מדויקת שתנקה את שמכם ותעניק לכם את השם והמוניטין לו את מייחלים. זה יכול להיות על ידי אזכור חיובי בגוגל - העולה על האזכורים השליליים ודוחק אותם מטה, זה יכול להיות על ידי כתבות באתרי חדשות, פרסום טוב ברשתות החברתיות ועוד.

ועכשיו, לעבודה!

לאחר שהבנו אילו דרכי פעולה פוטנציאליות עבורנו, זה הזמן להתחיל ליישם אותן!חשוב לזכור שאין דרך מדויקת אחת, ונדרשת סבלנות עבור התהליך. ניהול מוניטין זהו דבר שמשרישים אט אט, וסופו שווה את הכל.

ניהול מוניטין ברשת

אומרים שהשם שלנו, זה הדבר הכי חשוב בקריירה שלנו (ותכלס, בחיים בכלל…) אנחנו מסכימים.

המוניטין הנצבר מלווה אותנו במשך החיים, וכאשר אנחנו ניגשים למשהו שהוא כביכול 'גדול', לעיתים יערכו עלינו בדיקת מוניטין.

החיפוש יכול להתרחש נניח בחיפוש פשוט בגוגל, זה אפילו נפוץ מאוד. החיפוש יכול להיות בין אם אנחנו מנסים להתקבל לעבודה מסוימת, לשכור דירה, או אפילו סתם לדעת מהו הרקע של האדם שמולנו. ישנם אנשים שאף מגיעים לדייט לאחר בדיקת רקע כזאת....

אם כך, שווה להשקיע במוניטין טוב, נכון?

אז זהו, שלעסק זה משתלם מאד. ניהול מוניטין יכול ממש להרים עסק מן הקרשים, ולגרום לו להיות בעל שם ונראות טובה ומקצועית.

מהו בעצם ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין זה בעצם איך שאנחנו נראים ברשת. רשת - הכוונה לכל מימד מסוים של מדיה, אך בעיקר גוגל. החיפוש בגוגל הפך נפוץ יותר ויותר, ולכן המוניטין שלכם שם הוא קריטי ביותר!

ניקוי תוצאות חיפוש שיכולות להיראות שליליות למשל, הוא חלק מניהול מוניטין טוב.

אז כיצד מקיימים ניהול מוניטין טוב?

אזכור שלילי בגוגל

בעולם קידום האתרים, ניתן לדחוק אזכורים שכאלה בעזרת קידום.

כדאי לפנות לבעל האתר ולספר לו על הבעיה שלכם. לעיתים זה יעבוד, ולעיתים לא. לפעמים בעל האתר יפחד מתביעה ולא ירצה להתעסק בדברים כאלו, ולכן יימחק במהרה. ולעיתים לא, ובשביל זה ישנן דרכים אחרות.

דיבור עם גוגל

בקשו מגוגל, בצורה הפשוטה ביותר - להסיר את התוצאה משדות החיפוש שלו.

ייתכן והם ידחו את בקשתכם (רוב הסיכויים אפילו), אך במקרים מסוימים הגובלים בפרטיותו של אדם, הם יסכימו.

אתרי חדשות

אם הייתם מכירים היטב את גוגל, הייתם יודעים שהדבר שהוא הכי אוהב לאנדקס מהר זה תוכן שמוצג באתרי חדשות חזקים וגדולים. באופן כמעט מובהק אלו ביטויים הנמצאים גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

סרטונים מקצועיים

סרטונים המראים אתכם באור מקצועי וטוב, יכולים לייצג אתכם היטב.

חשבו על אדם שמדבר בכריזמטיות ובביטחון מולכם, האם יש לכם יותר אמון בו? באופן טבעי זה מה שקורה לנו כאנשים כאשר אנחנו מביטים במישהו שעושה זאת

דיבור בטוח המעיד על מקצועיות, מעיד על הבנה עמוקה במקצוע שלכם, וכך משדר אמינות לגביכם.

נסו לפרסם את הסרטונים הללו ביוטיוב ובפלטפורמות רבות ככל הניתן.

סושיאל

רשתות חברתיות שולטות כל כך על העולם, שלעיתים נדמה שאנשים מאמינים להן יותר מאשר לדברים הנכתבים בגוגל.

לינקדאין ופייסבוק הם שניים מהאתרים החזקים בעולם.

חזקו את הפרופילים החברתיים שלכם, והם יהיו בין הראשונים שיקפצו.

הראו שליטה בתחום

הקפידו להתראיין במקומות הקושרים אתכם לאתרים בתחומכם.

ראיונות זה דבר שיכול להתקדם בגוגל היטב.

לסיכום

אנחנו יודעים שתהליך ניהול מוניטין מורכב מהמון פרמטרים, ולעיתים נדמה שהוא חסר סיכוי אל מול המערכת החזקה של גוגל.

אך כאשר עושים את זה טוב, מהשורש, אפשר לראות את הפירות.

בואו נדהר יחד.