פיתוח אפליקציות

קודם בואו נבין.
מהו סוג האפליקציה אותה אתם רוצים לפתח?
מהי השפה שלה? עממית או יוקרתית? רצינית או שנונה?
קודם עלינו להבין את כל זאת, ואז תסמכו עלינו שנרוץ הלאה.
עכשיו נגבש אסטרטגיה.
האסטרטגיה בבניית אפליקציה מורכבת מכמה תכניות עיקריות:
כיוון קהל היעד שלך, מטרות אותן אתם רוצים להשיג עם אפליקציה זו,
וכמובן גיבוש הערך המוסף המייחד אותה -אשר יוביל אותנו במהלך כל תכנון חשיפת האפליקציה לאוויר העולם.
ועכשיו, לעבודה!
בסיום כל התכנונים המרגשים, הגיע הזמן להתחיל!
אנחנו נתחיל לפתח את האפליקציה לאייפון ואנדרואיד, תוך דגש על חשיבה מקורית,
אפיון טכני מלא, וקידוד כל העולה על רוחך.

פיתוח אפליקציות
חשבתם על רעיון גאוני שלא יוצא לכם מהראש?
ההתרגשות הזאת, האש שיש בכם עכשיו, תשמרו עליה!פיתוח אפליקציה זהו תהליך מרגש, אין ספק, אך עם זאת מורכב ומדויק.
שימו לב לשלבים הבאים:
בדקו את הרעיון שלכם
קודם כל ולפני הכל, תבדקו שהרעיון שלכם לא קיים כבר!כן, אנחנו יודעים שאתם בטוחים שדבר כזה עוד לא היה, אך לפעמים לצערנו אנחנו לא מספיק מכירים את השוק בצורה רחבה, ואין לנו מושג שהרעיון שלנו כבר חי וקיים.
כמו שנאמר: "מוחות גדולים חושבים דומה".
העריכו את ההשקעה
לפני שאתם מתחילים לרוץ עם הרעיון, מומלץ לבדוק את היקף ההשקעה שאתם הולכים להוציא עליו.בהיקף הפרויקט הכוונה להערכת הזמן הדרוש, כמה אנשים צריך לגייס עבור כך, וכמובן מהו התקציב להשקעה.
לאחר שבדקתם את כל זאת, תוכלו להתחיל לרוץ.

אפיון האפליקציה שלכם
תכנון הפרויקט וראייתו קדימה, זהו שלב חשוב מאד בדרך לאפליקציה שבנויה באופן מוצלח. כאן אתם בעצם מתכננים את בניית הבניין שאתם הולכים לבנות, ולכן דרוש תכנון מדויק לפני שבכלל מתחילים לגעת בו.
ככל שהויז'ן באפיון יהיה יותר מדויק, כך תוכלו לדמיין בצורה יותר מדויקת את התוצאות, מה שיעזור לאנשים שאתם מגייסים להיות יותר מדויקים בעבודתם.
עיצוב ה- UI/UX
העיצוב שאתם מתכננים לאפליקציה שלכם צריך להיות מאוד ברור לכם, אפילו טרם האפליקציה החלה להבנות.
אתם צריכים לדעת למה לצפות כשאתם מדמיינים את המוצר גמור, ולכן התכנון העיצובי מוכרח להיות לפני תחילת הבנייה, כדי שיהיה לבוני האפליקציה הוויז'ן שאתם רואים פחות או יותר בכדי לראות את התמונה שאתם רואים בראשכם - ולעבוד על פיה.
הדמיית המעצב גרפי חשובה ביותר בשלב זה, כדי שכולם יוכלו להבין מה אתם בדיוק רוצים ולהשען על כך.

מערכת הניהול באפליקציה
ברוב האפליקציות רק למנהל האפליקציה ישנה גישה למערכות הניהול השולטות על כל האפליקציה.במערכת הניהול ישנן התמונות, העסקאות, תשלומים, מידע מוגן על המשתמשים ועוד.
ישנן אפליקציות בהן מערכת הניהול בנויה מכמה סוגי משתמשים על פי היררכיה מסוימת של דרגות ניהול. הכל מותאם להסכם הראשוני שסוכם עם אותו הלקוח.
חשוב מאוד שתחלקו נכון את הניהול באפליקציה שלכם, מי יודע לאן האפליקציה תגיע, וכיצד זה ישתלם לכם בעתיד.
תכנות האפליקציה
תכנות האפליקציה מצריך תכנון נכון, ועמידה על פי הכללים.
בלי ידיעה ברורה של הכללים, האפליקציה לא תוכל להכנס לחנויות האפליקציות, וכל עבודתכם הייתה לחינם.
לעיתים, אפילו אם עמדתם בכללים של גוגל או אפל, משהו בהוראות שלהם יכול להשתנות.דרושה היכרות מעמיקה עם החוקים, אל תדלגו על כך.
בדיקות חברים, בדיקות
סיימתם? שאפו!

הגיע הזמן לבדיקות.
בדיקות מקצועית לא צריכות להיות פעם פעמיים. היינו אפילו ממליצים למנות צוות הממונה על כך. עד כדי כך!
עליכם לבדוק שכל מה שתכננתם הן מבחינה עיצובית והן תכנותית, הכל הכל הוטמע איך שרציתם.
ואז, התחילו לבצע סימולציות. תסריטים.אדם נכנס לאפליקציה, משוטט בה. תהיו לרגע המשתמש ולא היוצרים. זה בוודאי יפתח את לכם את הראש לעוד כמה תיקונים.
מה גם, שנדרשת בדיקה מקיפה שאין תקלות ובאגים, שהיא נפתחת מכל מקום, שלא נדרשת התאמה מסוימת לגרסאות שונות.
בסיום, הגישו דו"ח בדיקה המסמן את כל התקלות ומורה כיצד לתקן אותן.
חזרו על סעיף זה כמה פעמים, עד שלא ישארו תיקונים כלל.
ו… עולים לאוויר!

מתרגשים?
אם עברתם בהצלחה את כל השלבים הללו - יש לכם סיבה!
בדקתם, אישרתם, אתם עומדים בדרישות, האפליקציה פועלת היטב… אפשר להתחיל לרשום אתכם בחנויות.
שימו לב, כאשר אתם מתחילים את תהליך הרישום מול חנויות אפל וגוגל, תהיו מוכנים לכך שזה עלול לקחת כמה ימים ואפילו חודש. היו סבלניים.
תתחילו לשווק!
האפליקציה בחנויות, הכל מתקתק היטב, עכשיו זה הרגע שלכם לשווק אותה.
ישנם כל מיני ערוצי שיווק, השאלה מהם הערוצים המתאימים לאפליקציה שלכם.
ערוצי השיווק עובדים על פי קהל היעד המותאם לכם, ושיטת השיווק המותאמת ספציפית לו.
מזל טוב!
