קידום אתרים אורגני

קודם בואו נבין.
מיהם המתחרים שלכם? מה קורה בשוק קהל היעד שלכם? אילו מגמות צפויות בענף?
קודם נבין את כל זה, ונעשה ניתוח מדויק בו נבין מי נגד מי, ואיפה אתם ביחס להכל. נבין גם אילו מילות מפתח הכי רלוונטיות לקידום שלכם, ואילו ביטויים מובילים מתאימים כאן.
המטרה שלנו בשלב זה היא להבין אילו מילים הכי אפקטיביות במסגרת התקציב שלכם, אשר ייצרו לידים של לקוחות חדשים.
עכשיו נגבש אסטרטגיה.
בשביל לקדם עסק כמו שצריך, צריך קודם כל ולפני הכל - לגבש אסטרטגיה. האסטרטגיה אינה זמנית, אלא כזו המסתכלת לטווח הרחוק, כדי לדעת לתכנן את הצעדים היטב.
בבניית האסטרטגיה נבחר באילו אתרים כדאי לפרסם מאמרים, ובאילו כדאי לפרסם קישורים הנכנסים לאתר. וגם, מהן הדרכים הטובות ביותר להכנסת טראפיק לאתר.
המטרה שלנו היא בעצם לתכנן את הדרך הטובה ביותר להגיע אל העמוד הראשון בתחום העסק שלכם, כדי להגדיל את התנועה האורגנית שלכם באתר - מבלי לשלם שקל.
ועכשיו, לעבודה!
נתחיל בקידום עצמו, תוך דאגה לשיפור הגרף, שיפור ובדיקה תמידית.
בתחום זה ישנם שיפורים כל הזמן, הכוללים הזנה של ביטויים, שילובי קישורים עם מאמרים רלוונטיים, ואופטימיזציה נכונה.

קידום אתרים בגוגל
ברוכים הבאים לגוגל.
דמיינו יקום נפרד, עם חוקים משלו, עם החלטות ברורות, אליו אתם מגיעים כאורחים חדשים המנסים להבין את כללי המשחק. כזה הוא גוגל. יקום מורכב ונפלא גם יחד. אתם יכולים לנצח, אך אתם גם יכולים להפסיד. הכל תלוי עד כמה אתם קשובים לכללים, ומשכנעים את גוגל שהאתר שלכם אמין וטוב, ושמגיע לו מיקום גבוה ובולט
בשלב הראשון, אתם מוכרחים להתאים את האתר שלכם למנוע החיפוש שלו. כיצד עושים זאת? על ידי אופטימיזציה לאתר. אופטימיזציה זו בעצם הדרך שלכם לדבר אל גוגל כך שיבין שהאתר רלוונטי למילות המפתח אותן אנחנו רוצים לדרג.
ובכן, כיצד עושים זאת?
גוגל חכם. אנשי גוגל בעצם פיתחו שיטה אשר תמציא תגיות כדי לתרגם את המילים באתר שלכם, לשפה בה גוגל מבין.
ישנם עוד המון פרמטרים על ידם אנחנו בוחנים את האתר, מהם אנחנו מייצרים אסטרטגיה טובה כדי לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר.

חקירת מילות מפתח
בגדול, אם חקרתם היטב מהן מילות החיפוש הרלוונטיות ביותר לכם, כבר עשיתם את חצי הדרך.
המטרה שלכם היא למצוא ביטויים שיכולים לגרום להמרות באתר ולהגדיל את החשיפה שלכם.הביטויים יכולים להיות כלליים, או מאד ספציפיים. ביטויים היובילו את הגולש להכוונה מדוייקת, יכולים להפנות אותו לאתר שלכם, שם הוא "יבין" שאתם, זה מה שהוא רצה וחיפש.
כיצד לייצר מחקר מילים מדויק ומכוון?
- מצאו ביטויי מילים ממוקדים, עם הפוטנציאל הגדול ביותר.
- התייחסו למספרים שגוגל מציג, למרות היותם חלקיים בלבד. ועם זאת, קחו אותם בערבון מוגבל. זכרו שזהו חלק קטן מתוך פרמטרים נוספים.
כיצד צולחים את התחרות?
ישנם המון אתרים בגוגל, והרבה מהם אף זכו בדירוג גבוה לפניכם. כדאי שתדעו מי המתחרים שלכם מכמה סיבות:
- כדי לדעת באילו מילים המתחרים שלנו שכחו להשתמש, וכך נדע את עקב האכילס שלהם ונשתמש בה אנחנו.
- כדי לדעת אילו מתחרים יש לנו בקבוצת הביטויים הספציפית שלנו.
המטרה שלנו היא לגבש אסטרטגיית קידום שתאפשר לנו כבר עכשיו לנצח במירוץ, יחד עם זריעת שורשים לטווח הארוך.

כדאי לייצר קישורים.
קישורים טבעיים זה דבר שקשה לעשות, והוא מורכב מהמון פרמטרים עדינים.אין ספק שצריך לדעת לעשות את זה נכון.
להבין את כוונות המערכת
בתכלס, כוונת מערכת גוגל היא לדעת עליכם הכל.
ככל שהמידע שהוא יכול לקבל ממכם ועליכם רב - כך יותר קל לו לתת פלטפורמה לעסקים אשר מפרסמים את המוצרים שלהם לנו, המשתמשים הפרטיים.
ככל שאנחנו מחוברים ליותר דברים, כך גוגל יכול לעקוב אחר הפעילות שלנו, לדעת איפה ביקרנו וממה אנחנו מרוצים, ולהשתמש בזה.
לסיכום,
קידום אתרים בגוגל יכול להיעשות בצורה טובה, אך אין נוסחה מדויקת לכך. דמו זאת בראשכם לגידול ילדים. אתם עושים את המיטב כדי לשרש להם ערכים טובים מהבסיס, ועושים את עבודתכם בצורה הכי טובה שאפשר. אך נוסחה מדויקת, אין לכם.
העבודה העיקרית בקידום אתרים היא להשתמש בכלים שכתבנו פה, ובמקביל, לפקוח עין כל הזמן על המתרחש- ולהתאים את הפעולות הבאות לכך.

קידום אתרים אורגני
חקרו
לפני כל דבר בחיים, כדאי לחקור לעומק. במיוחד אם אתם הולכים לצאת עם מוצר שלכם אל השוק הרחב. אתם צריכים לדעת הכל. החל מ- מיהם המתחרים שלכם, איך הם נניח פועלים כיד לקדם את עצמם? ובמקביל- מה אתם רוצים להראות כשאתם יוצאים החוצה?
סודות בבניית האתר
בניית אתר היא יותר ממה שנדמה לכם כלפי חוץ. יש אסטרטגיה גדולה ועמוקה מתחת לפני השטח. האתר צריך להיבנות כך שגוגל יוכל לסרוק את אותו ולדרג אותו לטובה.
ולכן, מומלץ לחקור על כך טרם בניית האתר, כך שכל התוכן, נוחות ויעילות האתר ועוד - יהיו בדיוק במקומם.
בחירת המילים
מילים הן דבר נפלא. הן יכולות לבנות עולמות. כך גם אפילו בעולמות התוכן של גוגל. ברגע שאתם משתמשים בביטויים הנכונים, ומצליחים לקלוע היטב, אתם תהיו הראשונים במערכת החיפוש.
חשבו על ביטויים המתארים בצורה הטובה ביותר את העסק שלכם. זה יכול להיות תיאור בסיסי של העסק, מיקומו, ועוד. תהיו יצירתיים. נסו להיכנס לראש של מי שעומד לחפש אתכם. בסופו של דבר זהו קהל היעד שלכם.

כשגוגל מאנדקס
קחו בחשבון שאתם חייבים שגוגל יאנדקס לכם אתה אתר.לצערנו, אם הם לא עושים זאת - אתם בבחינת לא קיימים.זהו בעצם הרישום שלכם בתוך המאגר הענק הזה שנקרא גוגל.
אם האתר שלכם יהיה אי שם, אבוד איפשהו, אף אחד לא ימצא אתכם.
תקשרו
קישורים קישורים. כמה שיותר קישורים. תקשרו אליכם בצורה חיצונית לכל מקום שאפשר, וכך דירוג האתר שלכם יעלה ויתקדם.
שיתוף התכנים שלכם יכול לגרום לאנשים להיכנס אל האתר שלכם, וכך להיחשף אליכם לראשונה (ואולי אף להפוך ללקוחות)
הקישורים צריכים להיות קשורים לתחום התוכן שלכם כמובן, ולא להיות לא קשורים - תרתי משמע ;)

תוכן איכותי
לכל מקום שנלך, גם אם אנחנו לא מודעים - ישנו תוכן המוצג בפנינו.
בעולם מלא בתוכן, והוא אחד המרכיבי החשובים ביותר בכל דבר ללא ספק.
כולנו צורכים תוכן יותר ממה שנדמה לנו, ולכן תוכן טוב יכול לקדם את האתר שלכם מעולה בקידום אורגני.
כדאי לכם לייצר תוכן מקצועי ואיכותי וכמה שיותר - כדי למשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים.
סושיאל
העולם כבר מזמן הפך ליקום חברתי אחד גדול. ואנחנו מדברים כמובן על יקום בו כולנו נמצאים בתוך הרשתות החברתיות.
הרשת החברתית היא אחד המקומות הטובים ביותר לפרסום, בטח כשזה נעשה בצורה אורגנית.
דרך הפרסום ברשת אתם יכולים להכניס קישור לאתר שלכם, שחייב להגיע כמובן על יד תוכן שיגרה את הגולש להכנס.
כל כניסה לאתר יכולה להניח אתכם על הדרך הנכונה! צרו תוכן איכותי ומדויק והובילו אנשים לאתר שלכם.אם אתם טובים, זה יקרה.
